tisdag 1 maj 2012

Första Maj...

...härlig Valborg (ovanligt), varmt och skönt, städat och röjt i V:s garage igår. Körde en mängd skräp till tippen, bland annat ett fruktansvärt tungt gammalt piano.
Hans bror kom med sin bil med släp och hade även varit och hämtat min nya fina cykel, som vi köpte i Växjö i fredags, som jag tänkte ha här i Lammhult, 
så jag får lite motion.
Grön och grann, snabb - 7 växlad, mjuk och skön sadel, testade den igår när det var en skön och ljummen kväll. Perfekt...
Cyklade ut på landet, fullt med vitsippor överallt
och kabbelekor som lyser gula. 
Idag ska jag åka hem till Karlshamn igen, hoppas det varma fina vädret håller i sig, så jag kan börja tvätta av och måla min kolonistuga, friggebod och altan mm.













































1 kommentar:

  1. Så fina bilder och vilken fin cykel - grattis! Vill också ha en sån:)
    Härligt med cykelturer - att känna doften av vitsippor...
    Ha en bra fredag och en skön helg!

    SvaraRadera