torsdag 1 december 2011

1.a december...

...grått och trist och blåser gör det nu igen - igår var det ju lite sol, cyklade ut till stugan för att kolla hur mycket som var kvar efter stormen i söndags... klarat sig bra - passade på att beskära lite buskar när jag ändå var där och det var varmt och skönt att vara ute. 




Men idag så tråkigt väder tänkte gått på gym - men vet inte om min fot klarar av sådana strapatser ännu - har fått hälsporre som det heter - gör förbaskat ont - kan knappt stödja på foten - värst var det förra söndagen efter promenaden - hela hälen var svullen. Nu har jag köpt speciall inlägg och nya inneskor. 
Ringde till vårdcentralen - bara att se till att inte överbelasta foten och det kommer att ta tid innan det läker.

Så jag har tränat lite hemma istället. 


Ska julpynta lite här hemma och hos mor. Sen får jag väl teckna lite...
Hittade lite gamla teckningar i mitt block....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar