lördag 4 februari 2012

Ut på isen

Soligt och -10 grader, vi gick ut på isen på sjön Lammen idag, en promenad på 1 1/2 timme. 









 
..........................................
Kollade för ett tag sedan en sida om Anagram
En mix av bokstäverna i mitt för- och efternamn blev bland annat :
nionde alliansen
indonesiens allan
sonen illasinnade
Min mor hade två passande (hon heter Karin Danielsson):
diakonernas nils (min far hette Nils...)
senior skaldinna 
Min syster Eva Henriksson:
snokens haveri
Och min far Nils-Erik Danielsson:
indonesiska illerns
insidornas liknelse
.........................................



























1 kommentar:

  1. Ser ut som en härlig vinterpromenad - härliga bilder!
    Och anagram - det kan vara riktigt klurigt :)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera